הרצאה על זוגיות

בא לכם לצאת מהשגרה ותוך כדי כך לשפר ולהעצים את הזוגיות שלכם?
מה דעתכם על משהו חדש ,מעניין ומרתק?
בואו להרצאה על זוגיות, נושא שהרלוונטיות שלו תמיד תהיה תקפה ואשר הינה דוגמה נהדרת להעברת ערב בנעימות תוך קבלת כלים להעשרת הזוגיות שלכם.

הרצאה על זוגיות במגוון נושאים

הרצאה על זוגיות תהווה אתנחתא נהדרת בכנסים פרטיים, חוגי בית, ועוד. סוניה יפעת יובל הינה יועצת זוגית, שמלבד פגישות ייעוץ וסדנאות, מעבירה הרצאות בנושאים שונים הקשורים בזוגיות:
• "אהבה ומריבה" – מהן הסיבות שגורמות לבני הזוג לריב, כיצד מתגברים על הפער וכיצד מנהלים ריבים בדרך חכמה ונעימה; כל אלו ועוד בהרצאה מרתקת שתלמד אתכם כיצד לנהל ויכוחים ולהישאר אוהבים.

• "זוגיות בפרק ב' – הדרך להצלחה" – כיצד מגשרים על הפערים מבחינת הילדים שלך, הילדים שלו\ה, היכן גרים, כיצד מתרגלים למציאות החדשה, ועוד; במסגרת ההרצאה יינתנו כלים שיסייעו לכם להפיק את המיטב מהסיטואציה המורכבת.

• "המסע שלי אל עצמי" – בהרצאה זו , המבוססת על ספר היוצא לאור בימים אלו, חולקת סוניה את החוויה האישית שלה עם הצופים; כיצד ניתבה את הסיטואציה הלא פשוטה לתועלתה האישית, כיצד התנהלה ואילו החלטות התקבלו במהלך הדרך.

מדברים בגובה העיניים

כפי שוודאי הבנתם, לא מדובר על הרצאות לימודיות, אלא הרצאות בנושאים הקשורים לחיים הפרטיים והנוגעים בכל אחד מאיתנו. סוניה יפעת יובל – לאחר שנים של התנדבות בקהילה, וליווי רבים בתהליכים שונים ואישיים, למדה ועודנה לומדת כיצד להעניק את הכלים הטובים והיעילים ביותר לזוגות, לחיים מאושרים ובריאים יותר זה לצד זו. בואו ללמוד כיצד להפוך חוויות שליליות בחיים, לכדי חוויה חיובית מלמדת. צרו גם אתם קשר והזמינו את ההרצאה הבאה שלכם, או פשוט בואו לפגישת ייעוץ!

הרצאה על זוגיות מסוניה יפעת יובל

הרצאה על זוגיות טובה ובריאה

מחפשים אחר הרצאה על זוגיות שתעניק לכם כלים משמעותיים? על הרצאה זו לכלול מספר דגשים עיקריים; היבטים שונים שיסייעו לנו לבחון מספר אלמנטים חשובים בקשר שלנו. בין אם מדובר בדגש זה או אחר, כדי להשתתף בהרצאה מרתקת ומשמעותית העוסקת בזוגיות אתם מוזמנים לפנות אל סוניה יפעת יובל. מומחית זו, בעלת "סוניה בהרמוניה – למצוא את עצמך מחדש", הינה מאמנת אישית וזוגית ומוסמכת מכון אדלר במסלול זוגיות.

הרצאה על זוגיות – מה צריך לבדוק?

מעוניינים להשתתף בהרצאה על זוגיות? כדי לבחור בהרצאה המתאימה עבורכם, עליכם לשאול את עצמכם מה בדיוק במערכת היחסים שלכם תרצו לתקן? הנקודות הבאות יסייעו לכם:  

  1. האם אנחנו מרגישים מאושרים בזוגיות? קודם כל חשוב שנזכור שאושר הוא לא מטרה אלא תהליך. כמו כן, חשוב להבין כי לא כל יום במערכת היחסים שלנו יהיה מלא פרפרים וזיקוקים. בכל זאת, כדאי לנו לבחון האם אנחנו מרגישים סיפוק, האם אנחנו מרגישים בתהליך חיובי של הגשמה.
  2. האם יש לנו ריבים כמעט כל יום? ריבים הם חלק לגיטימי ממערכת יחסים תקינה. עם זאת, במקרים בהם הריבים הופכים להיות עניין שבשגרה, הרצאה על "אהבה ומריבה" יכולה לתת כלים טובים להתמודדות.
  3. פרק ב' בזוגיות – סיימנו קשר אחד ויצאנו לקשר חדש שבו מעורבים ילדים מנישואים קודמים. בקשר כזה קיימים קונפליקטים שלא נמצאים בקשרים "סטנדרטיים". לכן, אם גם אתם נמצאים בפרק ב' בזוגיות שלכם, חשוב שתלכו להרצאה בנושא זה או שתעברו סדנה שתיתן לכם כלים להתמודדות עם המצב המורכב.
  4. איך מתנהלת קבלת ההחלטות שלנו? – בן אדם ממוצע מקבל ביום כמעט 1000 החלטות, נכון רובן שוליות כמו האם לצחצח שיניים או להכין קפה. אך ישנן החלטות אותן מקבלים כזוג ויש החלטות שמקבלים כיחיד ומשפיעות על הזוגיות שלנו. בהתאם, חשוב לדעת איך לנהל את דרך קבלת ההחלטות שלנו על מנת לשפר את עצמנו ואת הזוגיות.

לבחור הרצאה נכונה

כל עוד ישנה הערכה ואף רצון הדדי, כמעט שאין בעיה שאי אפשר יהיה לפתור במערכת זוגית. כל שנותר הוא הדרך. כעת, חשוב ללכת להרצאה זוגית שתתאים את עצמה לקשר שלכם ותיתן לכם ארגז כלים חזק להתמודדות בקשיים ולשיפור מערכת היחסים שלכם.

הרצאה על זוגיות טובה ובריאה

    הדרך שלך לשינוי מתחילה בצעד קטן אחד

    הצטרפו אלי והרשמו עוד היום לאימון

    קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל